Karol Zdyb: Budowa farmy wiatrowej Pągów - transport łopat wirnika.

Poleć mnie znajomym

piątek, 29 czerwca 2012

Budowa farmy wiatrowej Pągów - transport łopat wirnika.

Budowa farmy wiatrowej Pągów - transport łopat wirnika czyli nocna bezsenność.


Kilka zdjęć z 1 transportu łopat wirnika wiatraków które sa budowane w Pągowie. Nie chciało mi się wjeżdżać w "rynek" Namysłowa gdyż zapewne było tam milion fotografów. Postanowiłem zrobić kilka zdjęć "na wylocie" z Namysłowa. Oraz na 90tkach w Bukowiu. Ostanie zdjęcia zrobione o świcie na farmie wiatrowej w Pągowie.



Przepraszam za słabą jakośc zdjęc, ale rzadko kiedy jestem zmuszony "jechac na ISO 25600".





















1 komentarz:

  1. Fajne fotki. Ja akurat okupowałem główne rondo w Namysłowie, ludzi było ale nie do przesady. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń