Karol Zdyb: Shanghai Gp3 - testy.

Poleć mnie znajomym

sobota, 10 grudnia 2011

Shanghai Gp3 - testy.

Shanghai Gp3 - testy.

Zaciekawiony ceną czarnobiałego filmu Chińskiej produkcji postanowiłem kupić 10 rolek do testów.  Film kupiony u małego chińskiego sprzedawcy za 29$. Opinie znalezione w sieci były różne od skrajne złych po dobre, postanowiłem wiec film wykorzystać do przetestowania nabytego Pentaxa 67II oraz nowego obiektywu do Bronici ETRS Zenzanona 150 F3,5. Oba filmy naświetlone na ISO 200 wywołane w Xtolu 1+1 12,5 minuty. Jak wyszło?? Zdjęcia na dole pozostawiam do oceny. 

Moje uwagi względem filmu są następujące:
-papier do którego film jest przyklejony niczym nie odbiega od papieru który jest w moich książkach z termodynamiki z 60lat czyli bardzo słabo.
-klej ledwo trzyma papier
-po wywołaniu negatyw bardzo mocno się kręci, ciężko to wyprostować.
-cena cena cena 8,90 kosztowała mnie rolka na wieeeelki plus do zabawy:)





2 komentarze:

  1. Wyszło jak należy :) Pierwsze dwie foty rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piszesz o wspaniałym efekcie przebijanych cyferek: http://imageshack.us/photo/my-images/405/decoupageshanghaigp3200.jpg/ :D Oczywiście nie zawsze tak się dzieje, nie każde zdjęcie tak wychodzi, jednak spotkałem już parę osób, którym się to zdarzyło :)

    OdpowiedzUsuń